Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

! Prodej kurzu byl ukončen. Materiály jsou všem, kteří náš kurz zakoupili, nadále dostupné.

House of Rezáč Jan Kvasnička House of Rezáč Jan Kvasnička

Videokurz Strategický
webdesign

Praktický on-line kurz přípravy úspěšného webu pro zadavatele i dodavatele.

Připravte se na redesign nebo tvorbu nového webu a ušetřete statisíce korun. Projdeme spolu celý proces od přípravy poptávky až po jeho spuštění. 100 % garance spokojenosti, 3,5h videí a 17 užitečných materiálů, které obratem využijete.

l

Část klientů za námi chodí poté, co utratili hodně peněz za web, který neplní nastavené cíle a je prakticky nemožné ho optimalizovat a zachránit.

Web za 300.000 Kč, webový vývojář nepřesměroval adresy, obrat spadl o 92 %.

Web za 500.000 Kč, nebyla provedena analýza klíčových slov, web není vidět ve vyhledávačích.

Web za 1.000.000 Kč, developer postupoval přesně podle zadání klienta, výsledek mizerný. Odpovědný manažer skončil.

A to se nám nelíbí! Naučíme vás, jak tomu předejít.

  1. 490

    účastníků zažilo školení naživo během 3 měsíčního turné

  2. 99%

    účastníků by školení doporučilo ostatním

  3. 17

    bonusových materiálů

Zadáváte redesign nebo tvorbu webu?

Pak je pro vás klíčové napsat kvalitní poptávku a porozumět celému procesu tvorby webu, abyste mohli dohlížet na svého dodavatele.

  • Školení je pro vás, pokud chcete peníze investovat do webu, který skutečně funguje.
  • Zajímá vás, jak se vyvarovat zbytečných chyb v procesu tvorby webu a proč se nevyplatí přeskakovat jednotlivé kroky.
  • Potřebujete si ohlídat, že weboví experti odvedou na vašem projektu profesionální práci.
  • Tušíte, že se dva profíci jako Jan a Honza před kamerou už možná vícekrát nesejdou.

Tvoříte webové projekty nebo se na nich podílíte?

Pak jistě máte zavedený proces, jak se dobrat výsledku. Na školení vám ukážeme, jak ho ještě vyladit a získat pro klienty přidanou hodnotu.

  • Dostanete pohled na stranu poptávky a tvorbu webu ze strany zadavatele.
  • Zjistíte, jak zefektivnit své postupy a realizovat weby, které plní cíle klienta a naplňují potřeby návštěvníků.
  • Přestanete dělat „práci pro práci“, protože už si budete umět říct o správné podklady. Nikdo jiný to za vás neudělá.
  • Budete mít možnost nahlédnout do procesu přípravy úspěšných webových projektů Jana a Honzy.

3 hodiny a 26 minut videí, 17 praktických dokumentů.

Přehrejte si první 3 videa, která vám více napoví.

Osnova kurzu

Úvod

Realita webových projektů. Špatná poptávka může zkazit celý projekt. Poptávka není zadání. Myslete jako byznysmen. Redesign, nebo optimalizace? Typické chyby a příklady.

  1. 1. Vítejte

    Proč jsme natočili tento kurz? Co se v něm dozvíte? Kde najdete materiály a jak s nimi pracovat?

  2. 2. Poptávka vs. zadání webu

    Poptávka není zadání. Vážně. Jak tedy udělat dobré zadání? A jak by měla vypadat dobrá poptávka?

  3. 3. Redesign vs. optimalizace

    Co je a co není redesign? Kdy se vyplatí a kdy je naopak lepší optimalizovat? A jak zní naše velká rada?

  4. 4. Cíle a metriky

    Máte představu, co by se mělo stát až spustíte nový web? Jak zjistíme, že jsme splnili naše cíle?

  5. 5. Závěr

    To nejdůležitější, co byste si měli odnést z úvodu. A nezapomenout.

Audit

Kde jsou a budou peníze? Strategické zdroje a konkurenční výhody. USP. Značka jako základ prezentace. Marketingové aktivity online i offline. Konkurence. Trendy. Nástroje.

  1. 6. Audit značky

    Jaké atributy má váš byznys? Co je Kanův model? A na čem závisí úspěch webu?

  2. 7. Audit byznysu - vize, služby, peníze

    Máte vizi vašeho byznysu? Víte, odkud a kam tečou peníze?

  3. 8. Konkurenční výhody

    Co je strategický zdroj? A konkurenční výhoda? Co přinášíte zákazníkovi? A jaké je vaše USP?

  4. 9. Analýza trhu

    Co je analýza pěti sil? A jak se vyvarovat nepříjemným překvapením na trhu?

  5. 10. Analýza konkurence

    Kdo je skutečně vaše konkurence? Jak udělat analýzu konkurence a na co se u ní zaměřit? A jaké nástroje vám s tím pomohou?

  6. 11. Procesy

    Nezapomněli jste na audit svých vlastních interních procesů? A zkoušeli jste už náš anonymní dotazník?

  7. 12. Závěr

    To nejdůležitější, co byste si měli odnést o auditu. A nezapomenout.

Zákazníci

Koho chceme oslovit? Cílovky, segmenty, komunity, fanoušci. Proč u nás lidé nakupují? Value Proposition Canvas. Interní uživatelský výzkum ve firmě – jeho formy a praktická realizace. Checklisty, příklady.

  1. 13. Domněnkologie

    Také jsou vašimi zákazníky “všichni”? Nepodlehli jste domněnkologii? A jste myslivci nebo nebo snipeři?

  2. 14. Hypotézy o zákaznících

    Co vám o vašich zákaznících poví Value Proposition Canvas?

  3. 15. Zdroje informací o zákaznících

    Kde získáváte informace o zákaznících? Přemýšlíte v kontextu? Analyzujete data?

  4. 16. Sběr zpětné vazby

    Jak získat zpětnou vazbu? Máte už vlastní know-how base? Jednoduše ji vytvořte podle návodu. A nezapomeňte ji vyhodnocovat!

  5. 17. Uživatelský výzkum

    Ptáte se lidí co by chtěli? A už jste slyšeli o cyklu smrti produktu? Začněte dělat opravdový výzkum a inspirujte se některou z představených metod.

  6. 18. Závěr

    To nejdůležitější, co byste si měli odnést o výzkumu. A nezapomenout.

Poptávka

Můžeme začít oslovovat firmy! Formulace poptávky na web včetně mustru. Cíle, omezení, směřování webu. Jak vybrat vhodného dodavatele? Proces poptávání dodavatelů. Chemistry-match je nutný, ale nikoliv postačující.

  1. 19. Projektová omezení

    Neomezený projekt? Nesmysl. Jaká omezení mohou nastat a na co si dát pozor?

  2. 20. Poptávka a výběr dodavatele

    Jak správně poptat dodavatele? Co do poptávky nedávat a jak s dodavateli vyjednávat? Jak je hodnotit? A jak vybrat toho pravého?

  3. 21. Závěr

    To nejdůležitější, co byste si měli odnést o poptávce. A nezapomenout.

Tvorba webu

Tvorba zadání. Rozpočet. Realizace webu. Obsah. Procesy. Marketing. Role a odpovědnosti. Fáze projektu. Projekt na časové ose. Jak velkou sázku si můžeme dovolit?

  1. 22. Úvod do tvorby webu

    Jak web vzniká? Co je to MVP?

  2. 23. Zadání pro web

    Znáte Double diamond proces? Jak vytvořit opravdu dobré zadání? A jak ho poznáte?

  3. 24. Tvorba webu

    Jak vyvíjet web? Co obnáší tvorba webu? Jaký by měl být grafický návrh? A co HTML kód? A programování?

  4. 25. Tvorba obsahu webu

    Často opomíjený obsah. Proč většinou způsobuje největší problémy? A jaký by měl být?

  5. 26. Marketing

    Také víte, že byste měli mít marketingovou strategii? A opravdu ji máte? Jak se dá nad marketingovou strategií uvažovat?

  6. 27. Analytika

    Věříte intuici nebo datům? Jak měříte a vyhodnocujete web a marketing? Jaké nástroje vám s měřením pomohou?

  7. 28. Třídy webových projektů

    Kategorizace webových projektů podle složitosti. A jak to může změnit přístup k projektu?

  8. 29. Spuštění webu

    Jak zvládnout spuštění webu bez problémů? Co se před spuštěním vyplatí zkontrolovat?

  9. 30. Optimalizace webu

    Spuštěný web? Jdeme optimalizovat! Jak na to? Sprintujte a vyhodnocujte!

  10. 31. Závěr

    To nejdůležitější, co byste si měli odnést o tvorbě webu. A nezapomenout.

Projektové řízení

Projektové řízení. Právní zajištění projektu. Důvěřuj, ale nezapomeň na smlouvu. Jak a kdy projekt vyhodnocovat?

  1. 32. Lidé na projektu

    Jací jsou nejdůležitější lidé na projektu? Jaké jsou typické problémy na straně klienta a dodavatele? Co dělá dobrý projekťák, UX designer, webový grafik či programátor?

  2. 33. Základy projektového řízení

    Jaké vychytávky ulehčí projektové řízení? Termíny a rozpočet - na co nezapomenout?

  3. 34. Chyby v procesu

    Zpoždění, špatná komunikace či chybějící podklady. Jaké chyby v procesu nejčastěji vznikají?

  4. 35. Právní zajištění projektu

    Nejdříve dohoda a pak smlouva. Co by měla obsahovat? A co penalizace?

  5. 36. Závěr

    To nejdůležitější, co byste si měli odnést o projektovém řízení. A nezapomenout.

Krom vědomostí navíc získáte

  • Checklist k procesu návrhu webu

    abyste vy nebo váš dodavatel na nic nezapomněli. Podrobný a osvědčený postup pro přípravu nového webu krok za krokem.

  • Vzorovou smlouvu pro návrh webu

    abyste ochránili svou investici i nervy. Sepsali jsme ji pro vás spolu se zkušenými advokáty z KROUPAHELÁN.

  • Analýzu konkurence a trhu

    abyste při tvorbě webu využili ta správná data. Nástroje a ideální posloupnost kroků pro správné vytvoření analýzy konkurence.

  • Know-how base firmy

    abyste snadno připravili podklady, které jsou pro kvalitní web nezbytné. Ukázka zpracování Knowhow base firmy pro získávání zpětné vazby.

  • Poptávku na web

    abyste uměli přesně formulovat svá očekávání a cíle. Vzorový dokument s poptávkou na webový projekt.

  • Projektový brief

    abyste nastavili jasné parametry pro jednání s vybranými dodavateli. Rozšířený dokument poptávky s podrobnými parametry vašeho projektu.

  • Základní požadavky na web

    abyste na konci dostali web, který skutečně funguje a plní své cíle. Sepsali jsme nutný základ, který by měl splnit váš budoucí web.

  • Základní požadavky na dodavatele

    abyste zvolili pro svůj webový projekt ty správné profesionály. Seznam technických i osobních nároků, které byste při výběru neměli opomenout.

  • Slovníček pojmů

    abyste už od začátku udali webu správný směr. Díky slovníčku se v komunikaci s dodavatelem neztratíte.

Na koho se můžete těšit?

  • Jan Řezáč

    Jan je konzultant webů a pracuje pro ty, kdo nemají čas chybovat. Autor první české knihy o návrhu webu ostrého jako břitva a profesionál se stovkami úspěšných webových projektů v portfoliu. Dnes navíc školí, přednáší a založil vlastní webový rod House of Řezáč.

  • Jan Kvasnička

    Honza se zabývá UX, použitelností webu, zvyšováním konverzních poměrů a návrhem, tvorbou a testováním webových aplikací. Spolupracuje s předními společnostmi zejména v oblasti e-commerce. Je zastáncem a propagátorem myšlenky „Nenuťte uživatele přemýšlet.“ Vyžívá se v uživatelském testování, během kterého získává zpětnou vazbu a pokřivené pohledy návštěvníků na weby.

Ohlasy účastníků

  • V časech mýtů a domněnek, kdy webdesigneři tvořili weby na základě pocitů a majitelé e-shopů byli krutí a malicherní a stíhali své zákazníky útrapami, se zrodil jeden projekt; Strategický webdesign. Strategický webdesign vládl analytickou silou jakou do té doby zadavatel neviděl. Všude, kde hrozilo nebezpečí nepoužitelných webů a neúspěšných projektů, tam byl i Strategický webdesign. Honzové jsou Herkulové v procesu návrhu webu a tenhle kurz je zatím nejpřínosnější investice, která se mi v praxi už mnohonásobně vrátila.

    Jan Gřonka, jawebdesigner.cz
  • Kurz Strategický Webdesign neabsolvujte, pokud máte peněz i času doslova na rozdávání. Nám už teď obojí podstatně ušetřil. Bez problémů si dnes rozumíme s dodavateli a mnohem lépe poznáme kvalitního partnera pro webový projekt. Víme, s čím proces stavby webu i optimalizace souvisí, kde začíná i jak a kam by měl vést. Díky srozumitelnému podání je nám jasné, co by mělo být na nás jako zadavateli a co má zůstat v kompetenci dodavatele, abychom dosáhli přinejmenším dobrého výsledku. Jane a Honzo, díky.

    Michal Červenka, ujep.cz
  • Školení strategického webdesignu bylo jedním z nejlepších, které jsem kdy absolvoval. Ze školení jsem odcházel nadšený, trochu vyděšený vlastními neznalostmi, ale především zahlcený spoustou nových informací. Tento videokurz je skvělý nástroj, jak si vše vklidu zopakovat a ještě lépe pochopit, jaká je optimální cesta k získání kvalitního webu.

    Radek Horký, ifauna.cz

Všechny ohlasy

„Předáváme zkušenosti, které pomáhají dělat lepší rozhodnutí.“

Poslední příležitost k nákupu, navíc s 50% slevou! V dubnu 2021 ukončujeme prodej.

100% garance spokojenosti

Jsme si jistí, že jsme do kurzu Startegický webdesign dali maximum. Pokud byste i tak nebyli s kurzem spokojeni, napište nám zpětnou vazbu do 30 dnů od zakoupení on-line kurzu a peníze vám vrátíme zpět.

Časté dotazy

  • Můžu videa stáhnout nebo sdílet?

    Videa můžete do libosti sledovat on-line, jejich stažení nebo šíření je ale v rozporu s našimi autorskými právy. Buďte féroví.

  • Je přístup k on-line kurzu časově omezený?

    On-line kurz Strategický webdesign není nijak časově omezen, videa budete mít k dispozici i v průběhu dalších let.

  • Komu je on-line kurz určen?

    Kurz je určen majitelům webů a dodavatelům, kteří jim s nimi pomáhají. Cílem kurzu je ukázat vám cesty, které zlepší váš web a zároveň ho nebudete muset celý předělávat.

  • Jak mohu za on-line kurz zaplatit a co je v ceně?

    Kurz zaplatíte bankovním převodem skrze zálohovou fakturu, kterou vám po objednávce pošleme na e-mail se všemi potřebnými informacemi k platbě, kurz vám zpřístupníme až po přijetí platby na účet.

    V ceně je 36 videí s know-how Jana Řezáče a Honzy Kvasničky a 17 bonusových materiálů.

  • Jak získám své přihlašovací údaje?

    Všechny potřebné informace vám zašleme e-mailem po zaplacení kurzu.

  • Potřebujete více přístupů?

    Jste agentura a chcete dát přístup do kurzu klientům? Jste velká firma a chcete dát přístup všem svým zaměstnancům? Kontaktujte nás.

  • Nenašli jste odpověď na svoji otázku?

    Napište Adéle na e-mail skoleni@strategickywebdesign.cz anebo volejte +420 604 633 501.

Nechcete se o nás dělit s ostatními? Připravíme vám soukromé školení.

info@kvasnickajan.cz

V případě jakýchkoliv dotazů se můžete obrátit na Míšu

+420 604 633 501
skoleni@strategickywebdesign.cz

On-line kurz prodává:

House of Řezáč, s.r.o.
Gorkého 51/1, 602 00 Brno, Česká republika
IČ: 04673212, DIČ: CZ04673212
Tel.: +420 604 633 501
E-mail: skoleni@strategickywebdesign.cz
Obchodní podmínky