Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Reference

  • Pánové, klobouček! Děkuji. Další ze školení, které je i velkým zážitkem. Pro zadavatele nezbytnost. Všichni ostatní si v tom najdou taky spoustu informací. A těch materiálů, co dostanete. Prostě paráda. Pánové to vzali úderně na komoru. Možná půjdu ještě jednou :) Díky.

    Tonda Pátek

    20. 2. 2017

  • Strategický webdesign je kriticky důležité školení pro zadavatele i dodavatele a mohu ho s čistým srdcem doporučit všem lidem, co chtějí vést webový projekt správně a bez rizika.

    Pavel Ungr

    20. 2. 2017

  • Skvěle připravené školení! Propracovaná prezentace, mnoho praktických materiálů ke stažení, skvělý výklad s širokým přesahem za hranice webdesignu a jako třešnička na dortu ještě příjemné prostory a skvělý catering. Chtěla bych být na každém dalším termínu.

    Michelle Losekoot

    20. 2. 2017

  • Bylo to nejlepší a nejužitečnější školení, na kterém jsem byl. Největší plus vidím hlavně v dlouhodobém přínosu. To co jsem se od kluků naučil bude platit ještě spoustu let a webů za tu dobu udělám určitě destíky. Takže investice se vrátí náááááásobně. Ani minutu jsem se nenudil. (Více na: http://mariorozensky.cz/jake-bylo-skoleni-strategicky-webdesign/)

    Mário Roženský

    29. 3. 2017

  • Pro zadavatele je školení možnost, jak začít webový projekt z toho správného konce. Pro dodavatele, kteří chtějí dělat ostře funkční weby, je školení nutnost.

    Jan Mlček, Traffic e-motion

    27. 2. 2017

  • Pro webdesignery a webdevelopery by toto mělo být povinné školení. Zatímco zadavatelé webů museli na školení prožívat mnohé AHA momenty, tvůrci webů dostali opravdu ucelený a vysoce koncepční pohled na důležitost toho, co dělají - když to udělají špatně, můžou své zákazníky i sebe přivést na mizinu nebo ještě hůř. Ego musí jít stranou. Jako velký bonus hodnotím obsáhlé dokumenty, které účastníci školení získali. Díky za odhodlání do toho jít. Věřím, že ty stovky hodin strávených přípravou se vyplatí.

    Sandra Tejnecká

    20. 2. 2017

  • Školení obsahovalo ukázky z praxe - propojení teoretických znalostí do praktických ukázek přidalo školení plusové body. Uvítala jsem také příklady, které se v praxi nepovedly - člověk získá inspiraci, čeho se vyvarovat. Líbilo se mi střídání řečníků (skvělé oživení a udržení pozornosti účastníků) v prezentacích a vůbec celková organizace. Rozhodně stojí za pochvalu podklady (materiály), které byly poskytnuty - znamenají pro mě inspiraci a díky nim mohu zapracovat na zdokonalení firemních materiálů, procesů, postupů. Opět mám nad čím přemýšlet a toho si cením :)

    Kristýna Báčová, ePortály

    20. 2. 2017

  • Školení bylo nabité. A když říkám nabité, tak myslím opravu nabité. Nabité tak, že jsem se cítil, jako kdybych měl místo hlavy pátrací balón, prostě nalejvárna jako kráva. (Celou recenzi nejdete zde)

    AVEXAPro s.r.o.

    20. 2. 2017

  • Skvělí řečníci, užitečný obsah. Jeden z nejlépe strávených dní za dlouhou dobu. Know-how, které mi Honza a Honza předali si budu s sebou nést v práci dál. Klobouk dolů a děkuji!

    Mária Svoreňová, JIC

    1. 3. 2017

  • Stejně jako po přečtení Honzovy knihy se i na školení člověk dozví, co všechno může ještě dělat lépe :). Každopádně oceňuji konkrétnost, ať už z pohledu varování a zkušeností z praxe nebo i podkladů pro další práci.

    Martin Izera, Izon

    1. 3. 2017

  • Organizácia a lokácia super, prednášajúci ešte lepšie. Veľa príkladov z praxe rovnako. Musím povedať, že piatok nás naštartoval do ďalších bojov s klientom a ich edukáciou. Rozhodne budem odporúčať.

     

    Ľubomír Špilko

    1. 3. 2017

  • Škoda, že jsem se takového školení nemohl zúčastnit už před 3 roky. Usnadnil bych život oběma stranám. Společně s interním i dodavatelským týmem bychom si nemuseli mnohé z toho, co na školení zaznělo, prožít na vlastní kůži. A naopak, možným komplikacím jsem mohl aktivně předejít. Školení krásně popisuje realitu a upozorňuje na možné zdroje problémů a nedorozumění. A poukazuje na překážky na cestě k dlouhodobé partnerské spolupráci. 

    Jiří Langr, ONIO

    2. 3. 2017

  • Povinnost pro zadavatele i většinu dodavatelů. A nejlepší koláče!

    Kamil Hamerník, Shockworks

    2. 3. 2017

  • Pana Řezáče sleduji už nějakou dobu, díky známému. Mám jeho knihu a na věci od něj - byť nedělám rozsáhlé a těžké weby, se těším, protože pokud člověk přemýšlí dokáže si je upravit i pro ty menší (v rámci možností samozřejmě). Těšil jsem se a opravdu si to užil. Třešničkou na dortu byl druhý Honza o kterém, takový přehled nemám, ale už budu mít. Závěrem: perfektně sehrané duo, které ví o čem mluví a informace dokáže velmi zábavně předat. Doporučuji.

    Martin Hillebrand, Restart podnikání

    6. 3. 2017

  • Veľmi zrozumiteľne a prakticky podané informácie. Mám vo veciach jasnejšie a verím, že informácie mi pomôžu nastaviť výberové konanie, ktoré bude funkčné a prinesie našej škole kvalitný web a nie nekonečné diskusie s dodávateľom

    Klaudia Bednárová, The Bridge English Language Centre

    6. 3. 2017

  • Školenie, od ktorého som si veľa sľuboval dokázalo ešte prekonať moje očakávania. Veľmi dobre zvládnutá organizácia, výborný obsah doplnený materiálmi s nevyčísliteľnou hodnotou a príjemné a pútavé vystupovanie prednášajúcich znamenalo, že som ani nemal čas/chuť tweetovať :) Už sa teším na ďalšie školenie z tejto dielne.

    Matej Kukučka, QuBit Security

    6. 3. 2017

  • Presah a skúsenosti Jána a Honzy sú na nezaplatenie. Dať dokopy školenie, ktoré je hodnotné pre zadávateľov ale aj pre dodávateľov - klobúk dole. Odporúčam hlavne s ohľadom na ucelenú formu školenia, kde poskytnuté informácie a odovzdané skúsenosti na sebe krásne nadväzujú. Absolvovanie školenia je veľmi vhodné ako prvý strategický krok tvorby fungujúceho webu.

    Matej Chyľa, Liquid Design

    6. 3. 2017

  • Nejlepší na školení byla celková komplexnost. Oba Janové berou tvorbu webu v širokém kontextu. Nejde totiž jen o web, jde o všechno. O strategii, firemní procesy, lidi, konkurenci, zákazníky... Bez těchto souvislostí a analýzy dat není dobrý web ani úspěšný byznys. Pro zadavatele je školení velmi přínosné nejen z pohledu webu. A když se pak na to dodavatel dívá stejným kvasničkovsko-řezáčovským pohledem jako jeho zákazník, tak je pak radost tvořit (web). Proto jsem ráda, že máme tak osvíceného dodavatele, že neváhal ani minutu a šli jsme na toto školení společně.

    Markéta Kyzlinková, Compass Europe

    6. 3. 2017

  • Komplexní školení o webu s přesahem do marketingu, obchodu a dalších oborů. Jednotlivé části můžete ihned aplikovat na své podnikání a posunout ho tak o velký kus dále. Strategický webdesign není pouhé školení ale i praktický networking s lidmi z různých oborů, kteří vám pomohou si utřídit myšlenky. Vyzdvihl bych i řečnické schopnosti, které dokáží udržet pozornost po celý den. Vše probíhá ve velmi přátelské atmosféře plné vtipných hlášek a situací z oboru.

    Filip Košnar

    7. 3. 2017

  • Školení mohu jedině výrazně doporučit. Především každému, kdo uvažuje o novém webu, nebo směrování své firmy. Je naprosto vynikající, že se nemluví zdaleka jen o webu, ale hodně se bere v potaz, že web je pouze součást firmy. Pro developery je určitě fajn, aby si uvědomili, co vlastně mají po svých zákaznících chtít za informace, aby projekt dopadl opravdu dobře. A pro zadavatele je velkým přínosem uvědomění si, co všechno je třeba mít předtím, než se začne programovat. A že toho není málo. 
    K samotnému průběhu, snad jen tolik, že oba Honzové jsou špičkami v oboru a nádherně se doplňovali. Na konci už snad jen vyzdvihnu velmi přínosnou diskuzi u piva :)

    Lukáš Fibiger, AB COM CZECH

    13. 3. 2017

  • Po dlouhé době školení, ze kterého jsem neměl po dvou hodinách pocit ztraceného času a peněz. Za sebe určitě doporučuji.

    Lukáš Kosprt

    13. 3. 2017

  • Kniha „Web ostrý jako břitva“ mi otevřela oči a ukázala na mnohé oblasti, které jsme buď neřešili vůbec, nebo jen kvalifikovaným pohledem z okna. Školení „Strategický webdesign“ nabídlo náhled více do hloubky a každému, kdo dosud tvrdil, že „weby“ jsou čistě ajťácká disciplína dalo pořádnou facku. Tuto facku by zasloužilo 90% „webařů“ a školení je ideálním prostředkem, jak ji dostat dříve, než budou promrhány veškeré zdroje. Bonusem je spousta zdrojů k dalšímu studiu, které sami o sobě knihu a školení nenahradí. Celý den měl skvělé flow, podpořené okamžiky, kdy Jan Řezáč vyskočí jak čertík z krabičky zpoza sloupu s trefnou poznámkou k výkladu Honzy Kvasničky. Děkuji všem, kteří se na realizaci školení podíleli.

    Jiří Koutný, IReSoft

    13. 3. 2017

  • Strategický webdesign je jednoznačně nejlepší školení, na kterém jsem byl a must have pro každého, kdo se točí okolo ecommerce. Nálož dobře strukturovaných a skvěle odprezentovaných informací. Za mě 10 z 5 hvězdiček! 

    David Štěpánek

    13. 3. 2017