Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Reference

  • Pánové, klobouček! Děkuji. Další ze školení, které je i velkým zážitkem. Pro zadavatele nezbytnost. Všichni ostatní si v tom najdou taky spoustu informací. A těch materiálů, co dostanete. Prostě paráda. Pánové to vzali úderně na komoru. Možná půjdu ještě jednou :) Díky.

    Tonda Pátek

    20. 2. 2017

  • Strategický webdesign je kriticky důležité školení pro zadavatele i dodavatele a mohu ho s čistým srdcem doporučit všem lidem, co chtějí vést webový projekt správně a bez rizika.

    Pavel Ungr

    20. 2. 2017

  • Skvěle připravené školení! Propracovaná prezentace, mnoho praktických materiálů ke stažení, skvělý výklad s širokým přesahem za hranice webdesignu a jako třešnička na dortu ještě příjemné prostory a skvělý catering. Chtěla bych být na každém dalším termínu.

    Michelle Losekoot

    20. 2. 2017

  • Bylo to nejlepší a nejužitečnější školení, na kterém jsem byl. Největší plus vidím hlavně v dlouhodobém přínosu. To co jsem se od kluků naučil bude platit ještě spoustu let a webů za tu dobu udělám určitě destíky. Takže investice se vrátí náááááásobně. Ani minutu jsem se nenudil. (Více na: http://mariorozensky.cz/jake-bylo-skoleni-strategicky-webdesign/)

    Mário Roženský

    29. 3. 2017

  • Pro zadavatele je školení možnost, jak začít webový projekt z toho správného konce. Pro dodavatele, kteří chtějí dělat ostře funkční weby, je školení nutnost.

    Jan Mlček, Traffic e-motion

    27. 2. 2017

  • Pro webdesignery a webdevelopery by toto mělo být povinné školení. Zatímco zadavatelé webů museli na školení prožívat mnohé AHA momenty, tvůrci webů dostali opravdu ucelený a vysoce koncepční pohled na důležitost toho, co dělají - když to udělají špatně, můžou své zákazníky i sebe přivést na mizinu nebo ještě hůř. Ego musí jít stranou. Jako velký bonus hodnotím obsáhlé dokumenty, které účastníci školení získali. Díky za odhodlání do toho jít. Věřím, že ty stovky hodin strávených přípravou se vyplatí.

    Sandra Tejnecká

    20. 2. 2017

  • Školení obsahovalo ukázky z praxe - propojení teoretických znalostí do praktických ukázek přidalo školení plusové body. Uvítala jsem také příklady, které se v praxi nepovedly - člověk získá inspiraci, čeho se vyvarovat. Líbilo se mi střídání řečníků (skvělé oživení a udržení pozornosti účastníků) v prezentacích a vůbec celková organizace. Rozhodně stojí za pochvalu podklady (materiály), které byly poskytnuty - znamenají pro mě inspiraci a díky nim mohu zapracovat na zdokonalení firemních materiálů, procesů, postupů. Opět mám nad čím přemýšlet a toho si cením :)

    Kristýna Báčová, ePortály

    20. 2. 2017

  • Školení bylo nabité. A když říkám nabité, tak myslím opravu nabité. Nabité tak, že jsem se cítil, jako kdybych měl místo hlavy pátrací balón, prostě nalejvárna jako kráva. (Celou recenzi nejdete zde)

    AVEXAPro s.r.o.

    20. 2. 2017

  • Skvělí řečníci, užitečný obsah. Jeden z nejlépe strávených dní za dlouhou dobu. Know-how, které mi Honza a Honza předali si budu s sebou nést v práci dál. Klobouk dolů a děkuji!

    Mária Svoreňová, JIC

    1. 3. 2017

  • Stejně jako po přečtení Honzovy knihy se i na školení člověk dozví, co všechno může ještě dělat lépe :). Každopádně oceňuji konkrétnost, ať už z pohledu varování a zkušeností z praxe nebo i podkladů pro další práci.

    Martin Izera, Izon

    1. 3. 2017

  • Organizácia a lokácia super, prednášajúci ešte lepšie. Veľa príkladov z praxe rovnako. Musím povedať, že piatok nás naštartoval do ďalších bojov s klientom a ich edukáciou. Rozhodne budem odporúčať.

     

    Ľubomír Špilko

    1. 3. 2017

  • Škoda, že jsem se takového školení nemohl zúčastnit už před 3 roky. Usnadnil bych život oběma stranám. Společně s interním i dodavatelským týmem bychom si nemuseli mnohé z toho, co na školení zaznělo, prožít na vlastní kůži. A naopak, možným komplikacím jsem mohl aktivně předejít. Školení krásně popisuje realitu a upozorňuje na možné zdroje problémů a nedorozumění. A poukazuje na překážky na cestě k dlouhodobé partnerské spolupráci. 

    Jiří Langr, ONIO

    2. 3. 2017

  • Povinnost pro zadavatele i většinu dodavatelů. A nejlepší koláče!

    Kamil Hamerník, Shockworks

    2. 3. 2017

  • Pana Řezáče sleduji už nějakou dobu, díky známému. Mám jeho knihu a na věci od něj - byť nedělám rozsáhlé a těžké weby, se těším, protože pokud člověk přemýšlí dokáže si je upravit i pro ty menší (v rámci možností samozřejmě). Těšil jsem se a opravdu si to užil. Třešničkou na dortu byl druhý Honza o kterém, takový přehled nemám, ale už budu mít. Závěrem: perfektně sehrané duo, které ví o čem mluví a informace dokáže velmi zábavně předat. Doporučuji.

    Martin Hillebrand, Restart podnikání

    6. 3. 2017

  • Veľmi zrozumiteľne a prakticky podané informácie. Mám vo veciach jasnejšie a verím, že informácie mi pomôžu nastaviť výberové konanie, ktoré bude funkčné a prinesie našej škole kvalitný web a nie nekonečné diskusie s dodávateľom

    Klaudia Bednárová, The Bridge English Language Centre

    6. 3. 2017

  • Školenie, od ktorého som si veľa sľuboval dokázalo ešte prekonať moje očakávania. Veľmi dobre zvládnutá organizácia, výborný obsah doplnený materiálmi s nevyčísliteľnou hodnotou a príjemné a pútavé vystupovanie prednášajúcich znamenalo, že som ani nemal čas/chuť tweetovať :) Už sa teším na ďalšie školenie z tejto dielne.

    Matej Kukučka, QuBit Security

    6. 3. 2017

  • Presah a skúsenosti Jána a Honzy sú na nezaplatenie. Dať dokopy školenie, ktoré je hodnotné pre zadávateľov ale aj pre dodávateľov - klobúk dole. Odporúčam hlavne s ohľadom na ucelenú formu školenia, kde poskytnuté informácie a odovzdané skúsenosti na sebe krásne nadväzujú. Absolvovanie školenia je veľmi vhodné ako prvý strategický krok tvorby fungujúceho webu.

    Matej Chyľa, Liquid Design

    6. 3. 2017

  • Nejlepší na školení byla celková komplexnost. Oba Janové berou tvorbu webu v širokém kontextu. Nejde totiž jen o web, jde o všechno. O strategii, firemní procesy, lidi, konkurenci, zákazníky... Bez těchto souvislostí a analýzy dat není dobrý web ani úspěšný byznys. Pro zadavatele je školení velmi přínosné nejen z pohledu webu. A když se pak na to dodavatel dívá stejným kvasničkovsko-řezáčovským pohledem jako jeho zákazník, tak je pak radost tvořit (web). Proto jsem ráda, že máme tak osvíceného dodavatele, že neváhal ani minutu a šli jsme na toto školení společně.

    Markéta Kyzlinková, Compass Europe

    6. 3. 2017

  • Komplexní školení o webu s přesahem do marketingu, obchodu a dalších oborů. Jednotlivé části můžete ihned aplikovat na své podnikání a posunout ho tak o velký kus dále. Strategický webdesign není pouhé školení ale i praktický networking s lidmi z různých oborů, kteří vám pomohou si utřídit myšlenky. Vyzdvihl bych i řečnické schopnosti, které dokáží udržet pozornost po celý den. Vše probíhá ve velmi přátelské atmosféře plné vtipných hlášek a situací z oboru.

    Filip Košnar

    7. 3. 2017

  • Školení mohu jedině výrazně doporučit. Především každému, kdo uvažuje o novém webu, nebo směrování své firmy. Je naprosto vynikající, že se nemluví zdaleka jen o webu, ale hodně se bere v potaz, že web je pouze součást firmy. Pro developery je určitě fajn, aby si uvědomili, co vlastně mají po svých zákaznících chtít za informace, aby projekt dopadl opravdu dobře. A pro zadavatele je velkým přínosem uvědomění si, co všechno je třeba mít předtím, než se začne programovat. A že toho není málo. 
    K samotnému průběhu, snad jen tolik, že oba Honzové jsou špičkami v oboru a nádherně se doplňovali. Na konci už snad jen vyzdvihnu velmi přínosnou diskuzi u piva :)

    Lukáš Fibiger, AB COM CZECH

    13. 3. 2017

  • Po dlouhé době školení, ze kterého jsem neměl po dvou hodinách pocit ztraceného času a peněz. Za sebe určitě doporučuji.

    Lukáš Kosprt

    13. 3. 2017

  • Kniha „Web ostrý jako břitva“ mi otevřela oči a ukázala na mnohé oblasti, které jsme buď neřešili vůbec, nebo jen kvalifikovaným pohledem z okna. Školení „Strategický webdesign“ nabídlo náhled více do hloubky a každému, kdo dosud tvrdil, že „weby“ jsou čistě ajťácká disciplína dalo pořádnou facku. Tuto facku by zasloužilo 90% „webařů“ a školení je ideálním prostředkem, jak ji dostat dříve, než budou promrhány veškeré zdroje. Bonusem je spousta zdrojů k dalšímu studiu, které sami o sobě knihu a školení nenahradí. Celý den měl skvělé flow, podpořené okamžiky, kdy Jan Řezáč vyskočí jak čertík z krabičky zpoza sloupu s trefnou poznámkou k výkladu Honzy Kvasničky. Děkuji všem, kteří se na realizaci školení podíleli.

    Jiří Koutný, IReSoft

    13. 3. 2017

  • Strategický webdesign je jednoznačně nejlepší školení, na kterém jsem byl a must have pro každého, kdo se točí okolo ecommerce. Nálož dobře strukturovaných a skvěle odprezentovaných informací. Za mě 10 z 5 hvězdiček! 

    David Štěpánek

    13. 3. 2017

  • Pro mě, jako SEO specialistu, bylo školení užitečné a plné praktických ukázek. Doporučuji navštívit všem, kteří jsou jakoukoliv součástí procesu tvorby webu.
    Představení Jana a Honzy si prostě nemůžete nechat ujít, úžasně strávený den.

    Eliška Svobodová

    13. 3. 2017

  • Honzové mi nastavili zrkadlo nielen na procesy vo webdizajne, ale aj na celkové smerovanie projektu. Školenie bolo postavené na tvorbe stratégie, reálnych ukážkach a skúsenostiach z praxe. Mne, ako produktovému manažérovi komplexnejšieho projektu, sadlo výborne. 

    Ján Januška, Spotibo

    13. 3. 2017

  • Zažít oba Honzy spolu jako přednášející bylo skvělé. Vždycky mě zajímalo, jak by vypadala kombinace teoretického Honzy Řezáče a praktického Honzy Kvasničky. Na přednášce jsem dostal odpověď která mě nezklamala, naopak předčila veškerá očekávání! Doufám že to nebyla jejich poslední společná akce!

    Michal Biel, Netpromotion

    22. 3. 2017

  • Oba Honzové jsou odborníky na slovo vzatí. V rámci školení svoje znalosti a zkušenosti sdílí s ostatními ve velmi širokém úhlu, díky čemuž máte šanci získat spoustu podnětů od budování brandu až po optimalizaci webu. Během školení budete prožívat pocity nadšení, kolik podnětů jste získali, ale i pocity stresu, že musíte překopat ve své firmě spoustu věcí.

    Tomáš Hložánek, Puxdesign

    22. 3. 2017

  • Nieje nic horsie ako precenit alebo podcenit typ projektu, s ktorym pracujem. Skolenie strategicky webdesign vam da jasny vhlad ako identifikovat typ vasho projektu, aku agenturu si zvolit a akym problemom sa vyhnut. Bez tychto vedomosti by som sa do noveho weboveho projektu nepustal.

    Tomas Hruby, Kentico

    22. 3. 2017

  • Velký klobouček zkušeným Honzům za famózní zkorcení nejdivočejšího tématu během ojedinělé jednodenní show plné návodů, rad, smělé kritiky, praktických ukázek i zapojení publika přežvykujícího božské dorty!

    Klára Zmeškalová

    23. 3. 2017

  • Toto školení doporučuji každému, kdo to s vlastním e-shopem myslí vážně a má zájem, aby mu e-shop skutečně vydělával peníze. A povinně by ho měli absolvovat zejména ti, kteří nabízejí levné weby a e-shopy s dodáním do měsíce. I levný web/e-shop může vydělávat peníze, jen kdyby zadavatel i dodavatel věděli alespoň 25% toho, co bylo na školení řečeno.

    Ivana Šaleová

    23. 3. 2017

  • Školení bych doporučil všem, kteří si chtějí utřídit procesy spojené s tvorbou webu v rámci jediného dne. Hodně užitečných podkladů i příkladů z praxe, které můžeme dlouho využívat.

    Ondřej Janus, Proficio

    23. 3. 2017

  • Školení, spolu s knihou Web ostrý jako břitva, je výborným komplexním shrnutím tvorby webu. Rozhodně doporučuji.

    Jiří Tůma

    6. 4. 2017

  • Perfektní ucelený pohled na proces realizace webu. Navíc doplněný o spoustu příkladů z praxe. Jako bonus hromada materiálů ke stažení. Strategický webdesign je přesně to školení, které Vás posune dál.

    David Hrma, Orsys

    6. 4. 2017

  • Jsou věci, o kterých vím, že se v nich vyznám a jsou věci, o kterých vím, že se v nich nevyznám. A pak je třetí množina: vědomosti, které ani nevím, že je neznam, nebo o kterých ani netuším, že existují. A přednáška mi právě odkryla jak velká a složitá je právě tato třetí množina. 

    David Hama, Plastkon

    6. 4. 2017

  • Školení bylo super! Trochu jsem se bál, že se bude hodně opakovat obsah knihy WOJB nebo obsah vašich dalších přednášek, ale zbytečně. Padlo spoustu nových, zajímavých, přínosných informací. Taky bych rád pochválil catering, napekli jste opravdu výborné koláče

    Tomáš Karban, Smartim

    10. 4. 2017

  • Doporučuji každému, kdo to s optimalizací nebo kompletním redesignem myslí opravdu vážně. Honza a Honza se skvěle doplňují a celkově má školení vysokou úroveň. Za mě osobně nejlepší a nejpřínosnější, které sem zatím kdy absolvoval. Příjemným bonusem vynikající catering a spousta materiálů ke stažení, které mají pro mě hodnotu zlata. Pánové, díky :).

    Radek Pavel, Autodoplňky-obchod.cz

    10. 4. 2017

  • Kolem prodeje na internetu tančím už skoro 10 let. Člověk pak snadno propadne iluzi, že už tak nějak všechno ví. Od Honzů, obou, je ale hodně se co učit. Školení se výrazně vymyká z běžné šedi nudných školitelských přednesů praktičností, otevřeností, hutností bonusových materiálů ale i kvalitou účastníků a jejich dotazů. Vytknul bych snad jen to, že nebylo dvoudenní!

    Lukáš Pítra, konzultant

    10. 4. 2017

  • Pokud uvažujete o tvorbě nového webu či e-shopu, bezdpodmínečně si na tento kurz zajděte. Dokážete pak lépe vybrat svého dodavatele. Zjistíte, jak tvorba webu může zasáhnout i do vašich procesů a posunout neskutečným způsobem Vaši firmu dopředu. (Celá recenze zde). 

    Michalis Katapodis, 3IT

    10. 4. 2017

  • I když se živím spíše jako UX designer než webdesigner, ohromila mě kvalita a kvantita informací, které jsem se na školení dozvěděl. Ty informace, které jsem neznal, se nebudu obávat použít na následujících projektech. Co se týče informací mi známých, u nich jsem si na školení jen potvrdil jejich kvalitu. (Celá recenze zde)

    David Szabó

    10. 4. 2017

  • V oblasti informačních technologií se pohybuji přes 25 let, z toho v oblasti webdesignu cca 15 let, ale školení, které jsem absolvoval s Honzou a Janem je to, co zdegenerovaného kostlivce vrátí zpět na správnou cestu. Jako dodavatel i zadavatel jsem našel v celém dni mnoho informací, které daly opět mému chaosu pevný řád. Pánové, klaním se, vaše školení je to nejlepší, co jsem kdy v tématice webdesignu absolvoval. Kompletní ucelené informace v jednoduché pochopitelné formě pro každého, komu není jedno, co se děje s jeho pěnezi. 

    Jiří Stodůlka, HooH

    12. 4. 2017

  • Co říct... asi bych jen opakovala co už bylo napsané x krát. Snad jen – přidávám se do fanklubu "webu ostrého jako břitva", samotné školení bylo perfektně připravené po všech stránkách. Líbilo se mi, že jste propojili teorii s praktickými ukázkami a zasadili do širšího kontextu v návaznosti na další činnosti, procesy, které jsou klíčové při tvorbě či redesignu webu. Díky, pánové za skvělou práci a budu se těšit na další pokračování!

    Ľubomíra Straková, Automator CEE

    28. 4. 2017

  • Hromada užitečných a ucelených oborových tipů jak na strategické webové projekty. Zabalená a naservírovaná naprosto profesionálním způsobem. Můžu vřele doporučit.

    Mira Vlach

    28. 4. 2017

  • Účastnil jsem se podruhé a přesto jsem si odnesl spoustu nových informací. Především jsem ale našel nové souvislosti mezi jednotlivými dílky mozaiky a výsledný obrázek je mnohem konkrétnější. A díky kvalitnímu základu z předchozího školení jsem si to napodruhé užil ještě více.

    Jiří Langr, ONIO

    15. 5. 2017

  • Perfektně připravené školení od začátku do konce. Získali jsme spoustu podnětů, jak vylepšit naše procesy a určitě nás to posunou dále.

    Jan Liška, Favorlogic

    15. 5. 2017

  • Celé školení bylo energické a skvěle připravené. Obsah perfektně podchycený, občerstvení nutilo k přecpávání (ach ta štíhlá linie...), hlavu mám plnou informací podloženými ještě skvělými materiály. Snad nejlepší školení na jakém jsem kdy byl. Díky!

     

    Roman Dufek, DARE EUROOKNA

    15. 5. 2017

  • Pokud se chcete pohybovat ve světě online, bral bych toto jako jedno z povinných školení. Současně však doporučuji před školením ještě přečíst knížku Web ostrý jak břitva, na školení padá spoustu různých termínů a celkově jede ve svižném tempu, tak je dobré být alespoň částečně připravený, abyste vytěžili maximum. Přednes perfektní, rozdělení témat perfektní. 10/10.

     

    Adam Kysel, Ideatech

    15. 5. 2017

  • Výborné školení pro oba tábory (zadavatel, dodavatel). Pro zadavatele nezbytnost, aby mohl zůstat klidný v průběhu projektu a aby věděl, co a jak se bude (případně má) dít, nebo co má vlastně chtít. Pro dodavatele je to výborné synchro myšlenek, interních procesů, kvality výstupu a používaných softwarů. Osobně mám radost z potvrzení problematiky poptávka/zadání a lidské potvrzení, že v tom nejsme sami :) Děkujeme, pánové, skvělá práce!

    David Porš, SMWORKS digital agency

    18. 5. 2017

  • Školení splnilo přesně to, co jsem očekával. A to byla vysoká kvalita informací s přidanou hodnotou. Tak, jak je to obou lektorů standardem. Kromě praktických návodů a doporučení na tvorbu webu či e-shopu dostanete spoustu připravených užitečných materiálů, doporučení na kontrétní software a literaturu. Naučíte se, jak správně řídit procesy ve firmě a jak pravidelně vyhodnocovat, aby se vaše podnikání posunovalo stále kupředu. 

    Lukáš Dubina

    23. 5. 2017